26 september 2023

Resultaat van 3/4 jaar strandjutten met extra impact

Met de teller op -tot nu toe- ruim 70 grote en kleine jutevenementen, goed voor grofweg 1.500 mensen uit de non- en profitsector die met ons mee het strand op gingen, hebben we samen een vuist gemaakt tegen de plastic soep.

En dat is niet alles, want de jutevenementen hebben daarnaast nog een andere belangrijke betekenis. Ze bieden onze vrijwillige medewerkers een waardevolle werk- en leerplek. Het is te gek om te zien wat dit voor hen betekent. Wat hen bindt is de liefde voor de natuur, wat Juttersgeluk hen brengt, is werkplezier, sociale contacten en meer zelfvertrouwen. 

Waar gejut wordt, vind je Juttersgeluk
We willen alle bedrijven, organisaties en instellingen die hieraan meewerkten bedanken! En wat wij dan weer extra leuk vinden is dat de samenwerking eigenlijk altijd als win-win situatie wordt ervaren. De combinatie van het bijdragen aan het goede doel en het heerlijk in de buitenlucht met collega’s samen zijn, blijkt nu eenmaal een uitzonderlijk hoge feelgood factor te hebben. 

Wil je deze herfst (of winter) ook met jouw collega’s lekker uitwaaien
én tegelijkertijd een goed doel steunen?
Boek dan nú jouw eigen jutevenement.

Een greep uit de organisaties die met ons gingen strandjutten: Apple, Karl Lagerfeld, DSM, ING, IDEXX, Booking.com, Gemeente Amsterdam, KPMG.

Boek Nu